آرانما

هنر در:فرهنگ،اقتصاد،جامعه

هنر در:فرهنگ،اقتصاد،جامعه

آرشیو هنر های سمعی ،بصری، تجسمی ، تفریحی و اقتصادی

پیوندها

ساخت ۲۵ خانه بهداشت توسط بانک آینده

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۳:۲۹ ب.ظ

بانک اینده


بانک آینده، پروژه ساخت ۲۵ خانه بهداشت را با هدف کمک به تامین آسایش خاطر هموطنان زلزله زده استان کرمانشاه آغاز کرد. عملیات اجرای این پروژه از سوی بانک آینده و با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز تایید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان کرمانشاه و هم زمان با آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق تعیین شده، آغاز خواهد شد.رشد سپرده گیری بانک ملی از تورم پیشی گرفت در حالی که متوسط نرخ تورم رسمی کشور از ابتدای امسال تا پایان دی ماه معادل ۹.۹درصد بوده، مجموع سپرده های ریالی و ارزی بانک ملی ایران طی این مدت به صورت قابل توجهی بیش از نرخ تورم رشد داشته است. 

مجموع سپرده های ریالی این بانک در ۱۰ ماه ابتدای امسال نسبت به اسفندماه سال گذشته حدود ۲۷ درصد رشد داشته است. همچنین با توسعه روابط بانک ملی ایران با کارگزاری های خارجی، مانده سپرده های خارج از کشور در پایان دی ماه امسال نسبت به اسفندماه سال گذشته از رشد ۱۳۹درصدی برخوردار بوده است. تقدیر از بانک پاسارگاد به عنوان حامی فدراسیون کشتی در جریان سی و هشتمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی، بانک پاسارگاد به عنوان برترین حامی مالی فدراسیون کشتی مورد تقدیر قرار گرفت. در این مراسم، کاپ و لوح تقدیر فدراسیون به بانک پاسارگاد اهدا گردید. گفتنی است، بانک پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود، از سال ۱۳۹۱ به طور همه جانبه از تیم های ملی کشتی ایران حمایت کرده و در این سال ها، با قدردانی و اهدای سهام در مسابقات بین المللی در کنار قهرمانان و مربیان کشتی کشور ایستاده است.

نظرات  (۱)

دستش درد نکنه

https://sorooshnews.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی