آرانما

هنر در:فرهنگ،اقتصاد،جامعه

هنر در:فرهنگ،اقتصاد،جامعه

آرشیو هنر های سمعی ،بصری، تجسمی ، تفریحی و اقتصادی

پیوندها

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است


دکتر اثنی عشری

مدیر روابط عمومی بازار بزرگ ایران در واکنش به شایعات درباره ورود سرمایه گذاران این بازار به واردات خودرو تاکید کرد: هرکسی حتی اگر از دور دستی بر آتش ساخت و ساز داشته باشد نیک می‌داند که سرمایه گذاری هفت ساله برای احداث بزرگترین مال کشورمان که بزرگترین مال خاورمیانه و سومین مال بزرگ جهان است، هیچ سنخیتی با ورود به بازارهای زودبازده ندارد چه برسد ورود به مقوله احتکار و بی اخلاقی‌هایی که در بازار متلاطم اقتصادی دیده می‌شود.


به گزارش ایران اکونومی، این چکیده سخنان دکتر جمشید اثنی‌عشری، مدیر روابط عمومی بازار بزرگ ایران به برخی شایعات است که طی ساعات و روزهای اخیر مطرح شده و البته به برخی رسانه‌ها نیز راه یافته است. شایعه‌هایی که می‌گویند در این مجموعه، محموله بزرگی از خودروی خارجی احتکار شده و گاه پا را فراتر می‌گذارند و مدعی می‌شوند پای برخی آقازاده ها در میان است.


ایران مال

شایعه‌ای که تمامی مستندات پیوست شده به آن چند عکس است که به هم سنجاق شده‌اند تا بیننده مجاب شود پای 2500 خودروی کیا اپتیما در میان است که جایی در قلب پروژه ایران مال متوقف شده‌اند تا لابد بعد از افزایش قیمت ها در بازار خودرو، روانه بازار شوند و سود سرشاری روانه جیب مالکانش کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۱:۱۱
arash esmaeili

ایران مال

تورم اقتصادی، اشتغال زایی، روند توسعه، رشدصنعتی و ... سال‌هاست که در کشور سر ناسازگاری با مردم و مدیران دارد که دلایل و عوامل متفاوت و متعددی دارد. 

ایران کشوری با تمدن چند هزار ساله است که انسان‌های بزرگی در آن زندگی کرده‌اند و آثار معماری و هنری بسیاری را برای نسل امروز بر جای گذاشته‌اند. بنای تخت جمشید که از نامی‌ترین فضاهای این دیار است، سالانه بازدیدکنندگان بسیاری را از داخل و خارج کشور به سوی خود می‌کشاند، اما ایران فقط بنای تخت جمشید را ندارد، بلکه به هر گوشه این سرزمین که سفر کنید، آثار هنری و معماری با شرایط فرهنگ و اقلیم آن دیار را مشاهده می‌کنید. 

ایران منابع غنی دارد و همه دنیا بر این مسئله واقفند. سال‌هاست کشورهای قدرتمند برای دستیابی به این منابع از هر راه وارد شده‌اند که به همت و غیرت مردم این سرزمین محفوظ مانده است. در حال حاضر تحریم‌ها راه جدیدی برای سیطره دشمنان به حساب می‌آید، اما پرسشی در ذهن ایجاد می‌شود که به عنوان مثال اگر کشور ترکیه هم مورد این تحریم‌های ظالمانه قرار می‌گرفت، نگران فروش کالاهای صادراتی خود بود یا خیر؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۷ ، ۰۹:۴۱
arash esmaeili


مراسم کلنگ زنی و نوسازی دانشکده ی مهندسی عمران دانشگاه صنعتی شریف با حضور دکتر علی اکبر صالحی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر سعید نمکی، معاون توسعه اموراجتماعی و عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و علی انصاری عضو بنیاد شریف و رییس هیئت مدیره ی بنیاد خیریه تات برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۹۷ ، ۱۶:۳۴
arash esmaeili