آرانما

هنر در:فرهنگ،اقتصاد،جامعه

هنر در:فرهنگ،اقتصاد،جامعه

آرشیو هنر های سمعی ،بصری، تجسمی ، تفریحی و اقتصادی

پیوندها

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

موزه لوور تهران

۲۰ هزار نفر از مشتریان علاقه‌مند به فرهنگ و تاریخ ایران، در تعطیلات نوروز سال ۱۳۹۷، با حضور در موزه ایران باستان، از آثار موزه لوور که با حمایت بانک آینده در این مکان به معرض دید عموم گذاشته شده است؛ بازدید کردند.


به گزارش ایران اکونومی، بنابر اعلام بانک آینده، یک ماه از نمایش ۵۶ اثر تاریخی از موزه لوور در تهران می‌گذرد و آمار مجموع بازدیدکنندگان در این مدت با عبور از مرز ۱۰۰ هزار نفر، یک رکورد تاریخی در موزه ملی ایران را ثبت کرد. قابل ذکر است؛ یک چهارم از این بازدیدکنندگان از مشتریان بانک آینده هستند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۱۸
arash esmaeili

شاهین

روان شناسان بر این باورند که هرآنچه انسان‌ انجام می‌دهد، برای رفع حداقل یکی از نیازهای رشد، تنوع، قطعیت، کمک کردن، عشق (ارتباط) و مهم بودن است. نیاز به حس «مهم بودن» و «ارزشمند بودن» دقیقاً همان نیازی است که موجب می‌شود، کودک برای جلب توجه والدین، کارهای عجیب انجام دهد.

چنانچه این نیاز در سنین بالا تأمین نشود، می‌تواند به اَشکال مختلف بروز نماید، مثلاً باعث جرم و جنایت ‌شود. وقتی یک فرد تصور می‌کند، جامعه و اطرافیان به او توجه ندارند یا وقتی حس می‌کند؛ دیده نمی‌شود، ممکن است اسلحه به دست گیرد و برای ارضای حس مهم بودن، تلاش کند. زیرا با به دست گرفتن اسلحه، توجه دیگران را جلب می‌کند و می‌تواند احترام دیگران را (به اجبار) به دست آورد.

دنیای امروز، دنیای ارتباطات است. در سطح بین المللی، تمامی مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بین کشورها براساس اطلاعات و اخبار تازه و قابل اعتماد تنظیم می‌شود. در داخل کشورها نیز چنین است؛ یعنی همه سیاست‌ها و اقدامات دولت‌ها، نظرات و واکنش‌های مردم، بر مبنای اخبار و آگاهی از مسائل شکل می‌گیرد و روابط بین مردم و مسئولان برقرار می‌شود. این موارد، گواهی بر اهمیت اخبار و اطلاعاتند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۹۷ ، ۱۶:۱۸
arash esmaeili