آرانما

هنر در:فرهنگ،اقتصاد،جامعه

هنر در:فرهنگ،اقتصاد،جامعه

آرشیو هنر های سمعی ،بصری، تجسمی ، تفریحی و اقتصادی

پیوندها

۲۷ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

بیمه رازی


همشهری آنلاین:

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر گفت: ۹۴ درصد مراجعات حضوری اعضا به صندوق تاکنون کاهش یافته است از این رو بصورت جدی به ادامه و اجرای این طرح مصمم هستیم.


به گزارش ایرانا، سید حسین سیدزاده به اجرای طرح خدمات الکترونیک صندوق و تفاوت آن با روش اجرائی در سال‌های گذشته اشاره و تاکید کرد: از ثبت نام تا دریافت خسارت به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به حضور اعضا امکان پذیرشده است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۶ ، ۱۱:۵۱
arash esmaeili

مالک


معاون معماری و شهرسازی شهردار تهران گفت: تخریب کاخ ثابت پاسال منتفی شده است و شهرداری در دوره قبل رای تخریب آن را صادر کرده بود و اکنون مالکان در صدد حفظ آن هستند.


مهدی حجت معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه شهرداری در دوره قبل رای به تخریب بزرگترین و گرانترین خانه ایران که در خیابان جردن تهران است، صادر کرده بود، اظهار کرد: در این دوره شهرداری این حکم را لغو کرده و در حال حاضر تخریب کاخ ثابت پاسال منتفی شده است.

معاون معماری و شهرسازی شهردار تهران با بیان اینکه منتظریم تا طرحی برای بهره‌برداری از این بنا آماده شود، گفت: اکنون مالکان این بنا در صدد فراهم کردن طرحی هستند که بتوان ضمن نگهداری از بنا از آن به عنوان مجتمع هم استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه مالکیت کاخ ثابت پاسال در اختیار یکی از نهادهای کشوری است، اظهار کرد: مسئولیت حفظ بناهای تاریخی بر عهده سازمان میراث فرهنگی است و آنچه که شهرداری در این موضوعات باید عمل کند، این است که به هیچ وجه مجوزی برای تخریب این بناها صادر نکند.

حجت با اشاره به قانونی در خصوص استفاده از بناهای تاریخی بیان کرد: بر اساس این قاعده بناهای قابل استفاده‌ای که می‌توانند عمر بیشتری داشته باشند باید از سوی شهرداری مورد بازنگری مجدد قرار گیرند و شهرداری می‌تواند به جای اینکه آن‌ها را تخریب کند، پیشنهاد استحکام‌بخشی را به مالکان آن‌ها دهد.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۶ ، ۱۵:۱۸
arash esmaeili

بانک آینده


  -بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان شد.


به گزارش  گروه بانک و بیمه، بنابر اعلام بانک آینده، در راستای تحقق استراتژی پیشرانی مشتریان و تشخیص به هنگام نیازهای آن‌ها و هم‌چنین پاسخ‌گویی مؤثر به خواسته‌ها و نیازهای مشتریان، بانک آینده ضمن طراحی کانال‌های ارتباطی متنوع جهت ارتباط با مشتریان، به‌منظور نظام‌مند کردن سازوکار پاسخ‌گویی به پیشنهادات، انتقادات و شکایات آن‌ها؛ نسبت به استقرار الزامات نظام مدیریت رسیدگی به شکایات اقدام کرده و پس از انجام مرحله ممیزی، موفق به دریافت گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ از ممیز معتبر خارجی شد.


داشتن کمترین میزان مغایرت با استاندارد، تنوع کانال‌های ارتباطی و سهولت دسترسی مشتریان، نظرسنجی و پایش مستمر نظرات و شکایات مشتریان و توسعه سیستم‌ها در سطوح عملیاتی و شعب بانک، از مهم‌ترین نقاط قوت در گزارش ممیزی خارجی، عنوان شده است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۱:۱۰
arash esmaeili

بیمه رازی


خبرگزاری میزان- مدیر تیم‌های ورزشی بیمه رازی گفت: احتمال تغییر کادر فنی تیم کشتی آزاد وجود دارد. اگر قرار بر این شد که جابجایی صورت بگیرد 3،4 گزینه را مدنظر داریم.

 

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، کیومرث محرابی در خصوص قهرمانی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان اظهار داشت: این قهرمانی نتیجه تلاش کادر فنی، مدیریت منسجم و همین طور عملکرد خوب کشتی‌گیران به دست آمد. تیم کشتی فرنگی بیمه رازی با این قهرمانی به پرافتخارترین تیم کشتی فرنگی جهان تبدیل شد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۱:۰۳
arash esmaeili

بانک اینده


به گزارش "فرازنیوز" در راستای تحقق استراتژی پیشرانی مشتریان و تشخیص به هنگام نیازهای آن‌ها، و هم‌چنین پاسخ‌گویی مؤثر به خواسته‌ها و نیازهای مشتریان، بانک آینده ضمن طراحی کانال‌های ارتباطی متنوع جهت ارتباط با مشتریان، به‌منظور نظام‌مند نمودن سازوکار پاسخ‌گویی به پیشنهادات، انتقادات و شکایات آن‌ها؛ نسبت به استقرار الزامات نظام مدیریت رسیدگی به شکایات اقدام نموده و پس از انجام مرحله ممیزی، موفق به دریافت گواهینامه ایزو 10002:2014 از ممیز معتبر خارجی گردید.  


داشتن کمترین میزان مغایرت با استاندارد، تنوع کانال‌های ارتباطی و سهولت دسترسی مشتریان، نظرسنجی و پایش مستمر نظرات و شکایات مشتریان و توسعه سیستم ها در سطوح عملیاتی و شعب بانک، از مهم‌ترین نقاط قوت درگزارش ممیزی خارجی، عنوان گردیده است.


 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۰:۴۳
arash esmaeili

بانک اینده


توزیع بسته های لوازم التحریر از طریق جامعه یاوری فرهنگی و بانک آینده به محصلین استثنایی کهگیلویه وبویراحمد، با شعار" به امید روزی که هیچ دانش آموزی به سبب فقر پولی از تحصیل باز نماند" انجام گردید.

در این طرح که با همکاری جامعه یاوری فرهنگی و بانک آینده شروع شده هست قطعی گردید تا در میان محصلین کم برخورداراستان کهگیلویه و بویراحمد بسته های پشتیبانی لوازم التحریر برای پایه اوائلی توزیع شود.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۶ ، ۱۲:۴۵
arash esmaeili

بیمه رازی


یمه رازی با برتری مقابل سینا صنعت ایذه در فینال چهارمین دوره کشتی فرنگی باشگاه های جهان، جام قهرمانی را برای دومین مرتبه بالای سر برد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا،تیم بیمه رازی با کسب برتری ۸ بر ۲ برابر سینا صنعت ایذه در فینال چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان، جام قهرمانی را بالای سر برد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۶ ، ۱۲:۳۹
arash esmaeili

2بانک آینده


یک روش مناسب در آموزش پس انداز به کودکان، افتتاح حساب بانکی برای آنان است. والدین از این راه می توانند رویه درست خرج کردن و مدیریت مالی را به فرزندان شان بیاموزند. در این زمینه بسیاری از بانک ها و موسسات مالی به حساب های پس انداز ویژه کودکان روی آورده اند. افتتاح این قبیل حساب ها علاوه بر این که جایگاه مناسبی برای بانک میان کودکان و نوجوانان ایجاد می کند، به آنان می آموزد تا سرمایه خود را پس انداز و در بزرگ سالی نیز این عادت را حفظ کنند و از مشتریان دایمی بانک باشند. به دلیل تنوع در تعداد بانک ها و موسسات مالی و همچنین گوناگونی در خدمات ارائه شده و وجود حساب های بانکی مختلف، گاهی والدین برای انتخاب صحیح سردرگم می شوند. از این رو دخل و خرج امروز به چند نمونه از برترین حساب های بانکی مخصوص کودکان و نوجوانان پرداخته است.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۶ ، ۱۲:۲۳
arash esmaeili

بانک اینده


زمان برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام بانک آینده اعلام شد.


بانک آینده که با نماد «وآیند» در فرابورس و در بازار پایه «ب» حضور دارد زمان برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام خود را روز پنج شنبه ۳۰ آذر ۹۶ اعلام کرد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۶ ، ۱۲:۱۴
arash esmaeili

حسینی

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس، دو شرط بانک ها برای تعیین تکلیف علی الحساب سپرده های سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری را تشریح کرد.

به گزارش افکارنیوز ، سیدحسن حسینی شاهرودی ، در خصوص جلسه امروز کمیسیون اقتصادی با حضور روسای برخی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری ورشکسته اظهارداشت: در جلسه امروز مسئولان بانک تجارت گزارشی از وضعیت موسسه مالی و اعتباری البرز ایرانیان، بانک آینده، گزارشی از وضعیت افضل طوس، بانک ملل، گزارشی از موسسه عسگریه و موسسه نور یا کارسازان آینده سابق و نیز گزارشی از موسسات اعتماد، پیشگامان کویر و ریحانه گستر ارائه دادند. 


بانک اینده



نماینده مردم شاهرود در مجلس ادامه داد: این موسسات اعلام کردند که به تعهداتی که به بانک مرکزی داده اند، عمل کرده اند. 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۶ ، ۱۰:۲۰
arash esmaeili