آرانما

هنر در:فرهنگ،اقتصاد،جامعه

هنر در:فرهنگ،اقتصاد،جامعه

آرشیو هنر های سمعی ،بصری، تجسمی ، تفریحی و اقتصادی

پیوندها

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است


بیمه رازی


به گزارش روابط عمومی بیمه رازی، در پی وقوع زمین لرزه شدید در غرب کشور به ویژه کرمانشاه تعداد 110 دستگاه کانکس اسکان به همراه لوازم زندگی به منظور همدردی و همراهی با مردم شریف و مظلوم مناطق غرب کشور و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، به این مناطق ارسال شد.


شایان ذکر است، این کانکس ها به همراه لوازم و مایحتاج زندگی طبق اعلام ستاد هلال احمر مستقر در محل زلزله زدگان از روز شنبه 27 آبان ماه در مناطق غربی کشور در محل سرپل ذهاب و روستاهای آسیب دیده قرار گرفت.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۶ ، ۱۵:۴۳
arash esmaeili


بانک اینده


معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت با اشاره به تخریب ۲ بیمارستان، ۱۹۰ خانه بهداشت و هفت مرکز جامع سلامت در مناطق زلزله‌زده (کرمانشاه)، ضمن دعوت از خیرین برای مشارکت در ساخت این مراکز بهداشتی - درمانی، از نیاز فوری به تامین حدود ۳۰ کانکس جهت تامین نیازهای بهداشتی ساکنان مناطق زلزله‌زده خبر داد.


به گزارش ایسنا، سیدمحمد هادی ایازی گفت: در منطقه زلزله غرب کشور و در حوزه بهداشت و درمان متاسفانه دو بیمارستان سر پل ذهاب و اسلام آباد، ۱۹۰ خانه بهداشت و هفت مرکز جامع سلامت تخریب شده است که ماتقبل کردیم به عنوان حوزه خیرین سلامت مجموعه این‌ موارد را بسازیم.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۶ ، ۱۱:۵۹
arash esmaeili


علی انصاری


تیم روباتیک دانش‌آموزی دانشگاه تهران با حمایت بانک آینده، عازم مسابقات المپیاد جهانی روباتیک ( WRO) سال 2017 میلادی شد.


این دوره از مسابقات با حضور 60 کشور جهان از 19 تا 21 آذر ماه سال جاری در کشور کاستاریکا برگزار می‌شود.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۶ ، ۱۳:۵۸
arash esmaeili



مجتمع‌های بزرگ چندمنظوره تجاری، فرهنگی، تفریحی و ورزشی از واقعیت‌های امروز زندگی‌ شهری در دنیا محسوب می‌شوند. امکانات و تسهیلات بالای این مجتمع‌ها همچون وجود مکان‌های فرهنگی، ورزشی ، سالن های سینما، رستوران‌ها، کافه‌ها و شهربازی‌ها، سالنهای همایش، نمایشگاههای متنوع علمی و صنعتی،فروشگاههای متنوع، مراکز مذهبی و عبادی و ... جذابیت خاصی به این مجموعه‌ها به ویژه در میان نسل جدید بخشیده است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۹۶ ، ۱۵:۲۲
arash esmaeili


علی انصاری


بانک آینده در راستای الگوبرداری از سازمان‌های متعالی و سرآمد و با هدف بهبود مستمر و روان‌سازی فرآیندهای آموزش و التزام به اصول تعالی سازمانی، از اسفند ماه ۱۳۹۵، اقدام به استقرار الزامات استاندارد مدیریت آموزشی نموده و در راستای اظهار انطباق عملکرد با سیستم بین‌المللی مذکور، آمادگی خود را برای اجرای مرحله ممیزی خارجی اعلام داشت.

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۶ ، ۰۹:۵۱
arash esmaeili


بانک اینده


به گزارش ایلنا، ساماندهی تعاونی های اعتبار فاقد مجوز در سال جاری رنگ و بوی جدی تری به خود گرفته و چند بانک و موسسه در این باره متولی مدیریت دارایی و بدهی این تعاونی های اعتبار شده اند.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۶ ، ۰۹:۲۱
arash esmaeili



به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی انصاریان پیشکسوتی که سابقه بازی  در دو تیم پرسپولیس و استقلال را دارد و 24 دربی را نیز تجربه کرده است، با انتشار فیلمی از گل خود با پیراهن پرسپولیس از روی نقطه پنالتی به تیم استقلال، از دوران بازی خود یاد کرد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۶ ، ۱۷:۲۸
arash esmaeili


بانک آینده

مدیر امور اعتبارات بانک مرکزی، طی نامه‌ای، در راستای تشریک مساعی بانک آینده در طرح ضربتی اعطای وام ازدواج، از همکاری مدیران، استان‌ها و شعب بانک در اجرای طرح مذکور، قدردانی کرد.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۶ ، ۱۲:۱۵
arash esmaeili