دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان توسط بانک آینده
-بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان شد.
به گزارش گروه بانک و بیمه، بنابر اعلام بانک آینده، در راستای تحقق استراتژی پیشرانی مشتریان و تشخیص به هنگام نیازهای آنها و همچنین پاسخگویی مؤثر به خواستهها و نیازهای مشتریان، بانک آینده ضمن طراحی کانالهای ارتباطی متنوع جهت ارتباط با مشتریان، بهمنظور نظاممند کردن سازوکار پاسخگویی به پیشنهادات، انتقادات و شکایات آنها؛ نسبت به استقرار الزامات نظام مدیریت رسیدگی به شکایات اقدام کرده و پس از انجام مرحله ممیزی، موفق به دریافت گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ از ممیز معتبر خارجی شد.
داشتن کمترین میزان مغایرت با استاندارد، تنوع کانالهای ارتباطی و سهولت دسترسی مشتریان، نظرسنجی و پایش مستمر نظرات و شکایات مشتریان و توسعه سیستمها در سطوح عملیاتی و شعب بانک، از مهمترین نقاط قوت در گزارش ممیزی خارجی، عنوان شده است.